They've given you a reason to fight


♥♥♥ Kommentarer 0
Igår var det valborgsmässoafton. inte den mest värda kväll jag har haft men jag har ju som sagt inte särskilt höga förväntningar under kvällar som valborg, midsommar och nyår. smått överskattat hela grejen. Men i vilket fall som hellst så stod jag i en och en halv timme och lockade mitt hår och drog på förfest tillsammans med Arijana. helt okej asså. love you göllan. Var inställd från början på att jag inte skulle gå ut men blev himla danssugen, men visste att jag ändå inte skulle kunna dansa av mig för vad jag visste skulle asmånga ut = proppat dansgolv = sur julia. Så sket i att gå ut, mötte min finaste utanför istället och så gick vi hem till honom. helt okej valborg helt enkelt. Och ja, jag skulle behöva köpa en ny locktång.. tips på bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0