in my closet


♥♥♥ Kommentarer 0
åhhhhh, studentklänningen bara hänger där med sin prislapp och väntar på att användas!!! Har hängt så i typ ett halvår snart och idag är det 37 dagar kvar till studenten. HUR NICE???!?! :D


När jag ändå visar lite av mina grejer, här är accessoarer-hyllan som inte innefattar örhängen, halsband eller ringar, utan typ precis allt möjligt. Tillexempel bikinis, diadem, väskor utan band, knappar, rosetter, skärp, strumpbyxor, hårband, klockor och borttagbara bhband. Och såklart får jag inte glömma super bhn från Wonderbra som jag fick av älskling. Bästa skiten asså!


Bakom dörren hänger en del av mina väskor


Den här fina fick jag från Johanna när hon var i London. så himla söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0