fiskbensfläta


♥♥♥ Kommentarer 1
sitter här och irriterar mig på att how i met your mother säsong 7 hoppade över en vecka!? De nya avsnitten visas i USA varje måndag och brukar finnas på internet på tisdagen. och förra avsnittet (11) slutade typ såååååååhäääääääääär asjobbigt så man MÅSTE veta vad som händer sen. så hoppar dom ÖVER en vecka!? inte lagom fräckt. Jag som tänkte gotta mig till ett avsnitt såhär mitt i plugget. annars spricker ju huvet typ. men nehe, bara till att hålla ut till nästa tisdag!
Sitter iallafall här och läser kokbok. grafisk kokbok asså. så himla myyyycket. men har barar mig själv att skylla som inte började tidigare, vet. Ska sätta mig i min mysgungstol och nöta. tentan är på torsdag. ohmy. 

Förövrigt bokades hotell i srilanka idag. ska va på lyxhotell över nyår och jag längtar sönderrrr. älskar att ha något att se fram emot och detta har jag längtat efter typ ända sedan jag och suresh blev tillsammans för typ 3,5 år sedan. stört. och nu, ÄNTLIGEN!

Och på fredag kommer Hanna och Jonathan och då ska vi ut på kåren! Kommer bli awesomee:D Ska bli skönt att släppa alla tankar som har med plugg att göra. att bara dansa ihjäl sig lite. i like!



Anna flätade mitt hår idag, så himla fiint!

Kommentarer
Postat av: emma

Haha vad kul att du också läser kokboken! Den hade jag med under mitt första år på GDK :)

2011-11-30 @ 19:48:08
URL: http://hellosantabarbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0