HOME


♥♥♥ Kommentarer 0
Hon (Maggio) vad superbra! Har dock insett att konsert inte är mitt favoritsätt att lyssna musik, faktiskt. Upplever inget lyckorus som Petra pratade om, tyvärr. Men hon var bra ändå. och jag filmade alla bra låtar (dvs de flesta hehe). Håller på o laddar upp dom på videofy.me nu så borde ha fått upp dom här innan helgen är slut!


Ison & Fille som var förband. Kom dock dit lite sent men hörde
iallafall  sista låten "jag skrattar idag" som är galet bra!


Men tack Petra, Johanna och Mami för heltrevlig kväll. Hoppas ni andra hade en bra fredag!
Nu ska jag sova för imorgon ska jag till IKEA och efterlängtade Erikshjälpen. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0