Jag längtar till:


♥♥♥ Kommentarer 1
◊ När Suresh kommer hit på lördag. Pussar, mys och sovmorgon.
◊ När studiebidraget kommer, så jag kan åka till Erikshjälpen och leta golvlampa.
◊ När jag får ner gungstolen till Jönköping, så jag kan mysa sönder i den.
◊ När jag får ner skrivbordsstolen så jag slipper sitta i sängen och bli kutryggig.
◊ När jag orkar ta mig till IKEA och köpa fler matlådor, så jag kan göra storkok och slippa laga mat varje dag.
◊ När vi är på kåren nästa gång och dansar till grym musik.
◊ När alla uppgifter är inlämnade så känslan av frihet och lättnad kan infinna sig.
◊ När jag kan dricka julmust, äta pepparkaksdeg och känna att NU, nu är det jul. (utan tankar på skola)
◊ När jag får reda på att jag har klarat alla kurser och inte ligger efter i någonting.
◊ När vi åker till Sri Lanka den 21 december. Längtar så JÄVULSKT mycket!!
(som petra säger.. norrland ni vet, hehe i like!)


(och nej, jag är inte klar med plugget. lovade mig själv förut att jag skulle lägga mig 22 idag. nu är den 23.00. Ska skriva klart det sista, får ta en av uppgifterna imorgon. börjar fasen 8 imorgon. usch. natti)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Köpte mej en nyårsklänning idag o tänkte " fan va ja ska parta med mina fina!!!" sen insåg ja ju att du inte är hemma. Va är de för sätt va!!??:D

2011-11-16 @ 16:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0