NY DESIGN


♥♥♥ Kommentarer 0
SEDÄR. där kom designen upp. det får duga för ikväll, men allt är inte klart. ska ta bort, fixa och lägga till i högermenyn bland annat. Och i inläggen. Byta typsnitt på rubrik, flytta -kommentarer- länken mm. mm. Hoppas att jag inte kommer tröttna på den här designen så fort bara.. (som jag brukar göra...)

Har ni inget för er kan ni ju kolla in min bloppis HÄR. Vill bli av med det någon gång!

Både magtröjan och klänningen finns kvar!

Nu måste jag sova. Heldag i skolan imorgon och jag har inte ens lagat mat. oooorkar inte. Verkligen asså, så frukanstvärt tråkigt. Menmen, får väl steka några fiskpinnar eller nått imorgonbitti.. haha! Livet som student♥. Eller egentligen har det ju inget med student att göra.. mer det faktum att jag inte bor hemma längre så mamma ser till att jag fixar mat till morgondagen.. hehe..

Nej nu ska jag runda av. MÅSTE som sagt sova... imorgon är det en heldel som ska fixas. Måste städa också, för på fredag kommer Mami hit ♥! Blir helmys!

Nattii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0