ugglor och annat


♥♥♥ Kommentarer 0
Nyss åkte Suresh hem. känns så himla tomt. saknar. älskar. har haft två himla fina dagar. har mest bestått av sömn, mat och film. men även lite petra på ett hörn, det var kul. idag var vi också på ikea och maxi och handlade lite saker jag behövde. får passa på när man har tillgång till bil. 

Nästa helg stannar jag i Jönköping med. Lillebror ska på dreamhack. Mami kommer hit och sover, iallafall över fredag till lördag. Ska försöka hinna med ev. lite ikea då med och erikshjälpens secondhand. längtar! Men det är en hel skolvecka tills dess. hundra saker och göra och det börjar med redovisning i vetproj redan imorgon. när vetproj och matten är över DÅ SKA JAG FIRA. typ nästa termin. Men då börjar "gränssnittsdesign", "marknadskommunikation" och "webbprogramering med databaser"... det säger mig typ ingenting.. men hoppas det inte är tråkigare än vetproj.

nej, nu ska jag sätta igång o skriva vad jag ska säga imorgon. hejs!


Såg den här fina tavlan på ikea. köpte den dock inte. tror jag har en grej för ugglor haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0