söndagen 27 november


♥♥♥ Kommentarer 1
HÄJ. känner mig assjuk. ösregnar utanför. har haft världens bästa helg med mami. har äntligen fått hit gungstolen. och fårfällarna. hundraprocent mys. annat bra är att jag fick en helt ny arbetsstol för den jag fick av pappa var trasig och hade tio års garanti. helnice. hittade dessutom fyra jättefina tavlor med rosmotiv på erikshjälpen. ska bara få ork till att sätta upp dom så ska jag visa sen. Nu ska jag väl antingen sätta igång och plugga eller duscha. kan inte riktigt bestämma mig. Dessutom är det ju första advent idag, som jag hade tänkt att fira med pepparkaksdeg men som vädret är ute nu, har jag ingen lust alls att köpa det. Kanske bakar nått istället. Hmm. Veckan som kommer är proppad. Inlämningar, möten, provtryck, egna reflektioner, TENTA mm. Att vara sjuk uppe på det är inte lätt. Men det är bara att härda ut och tänka på att det är över om ynka tre veckor och då kommer jag få träffa min fina Suresh hur mycket som hellst. Och framförallt ÄNTLIGEN åka till SriLanka. Har drömt om det flera nätter nu, ska bli underbart!

Inte så mycket julstämning här i mitt opyntade rum. Men julmusik, det står spotify för! ♥



1. kanske världen fulsötaste lampa. 2. himla fin ikea tapet.
3. mitt nya favoritställe. 4. skymning vid högskolan



Kommentarer
Postat av: Sötko

Åh världens mysigaste gungstol eller vad?

2011-11-27 @ 20:48:10
URL: http://itsalllondon-baby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0