3/11 2011


♥♥♥ Kommentarer 0
Okeeej. Igår var vi ute. det var nice. förfest hos petra innan med massa tjejer. var himla kul! Kändes som kvällen gick för fort bara..:/

Johanna & Anna (anna ska flytta in i "mitt" hus efter nyår, ska bli asroligt!

och jag och mina totally spies tjejer såklart ♥


Idag var jag och vaccinerade mig inför Sri Lanka i vinter. Ska ta 4 olika vacciner - Polio, Hepatit A + B och mot Japansk hjärnhinneinflamation. Den sista kostar ca 900kr per vaccination och jag måste ta två för att få helt skydd....ouch! Plus att jag fick ett recept på piller mot Malaria som jag ska hämta ut imorgon. ojojoj asså. men heeelvärt. längtar så galet mycket tills vi åker!!

Direkt efter vaccinationen tog jag bussen till skolan och hade möte med min nya projektgrupp i GDT (grafisk design och teknik). Även om projektarbetet är megastort så ska det faktiskt bli himla kul!


Nu har jag bunkrat upp med en påse godis och ska hitta någon bra film på voddler tror jag. pluggvägrar ikväll och spar det till helgen! Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0