ovärt


♥♥♥ Kommentarer 0
såhär känner jag mig nu. får inget gjort. så jävla oplugg sugen. vart tog lusten vägen?
den fanns i början av veckan ju. möööh. är väl för att verkligheten (skolan-jönköping)
närmar sig och då vet jag att allt måste va gjort. plugga inför matteprov. skriva klart
fakta-om-Telia-texten till projektarbetet och alla artiklar till min tidning. jobbigast är telia
som det fan inte finns någon fakta om. sitter o klickar igenom deras register av
pressmeddelanden månad för månad, sedan 2005. GOTT. NOT. men fan så gött det blir
när allt är klart. jag vet ju det. men kan fan inte få upp ångan. detta suger. ska fota
klänningarna jag köpte igår sen. bara för att den här bloggen inte ska bli helt astråkig.
och för att dom är så förbannat fina. ska ha på mig en ikväll.
jaha. något som är bra att jag få låna lillebrors spotify med obegränsat med låtar.
och att jag har världens bästa pojkvän.
bilden är från sista veckan på gymnasiet och jag lovade
mig själv att "JAG SKA FAN INTE PLUGGA VIDARE TILL HÖSTEN;
JAG HATAR DETTTAA!"... yeah right julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0