änglalik vare ja..


♥♥♥ Kommentarer 3


Tänk hur änglalik jag kan vara klockan halv tolv en lördagkväll när jag egentligen är astrött. Det trodde ni inte va..höhö. är sådär tröttflummig och saknar min sötko-johanna som är i london och leker. tycker hon borde vara här med mig och skratta sönder. det hade varit fint. och jäkligt junigt. 

har iallafall proppat i mig godis och dricka och kollat på både white chicks och hälften av big mommas house i min ensamhet. kan tyckas sorgligt men äsch. klarar mig. känns dock som jag borde plugga varje ledig minut jag har av min vakna tid, men så seg min hjärna är nu så skulle inget bli bra ändå.

imorgon är det söndag och då ska jag fara tillbaka till jönnnnnet. som alla kallar det, kan vara fulaste smeknamnet på en stad. eller okej, motis på motala är fan inte vackert det heller. ojojoj. jahaja, vad ska jag skriva nu då?.........jo, just det. jönköping vare ju. ska iallafall plugga sönder denna vecka. blir troligtvis ingen utgång onsdag för måste bli klar med en del och dumma petra o sofia kunde inte hålla sig, så dom dansade av sig i onsdags när jag inte var hemma. buhu. men aja, man vet aldrig.. senast vi körde på spontanutgång på akademien blev det sjukt lyckat. så det vore ju nice förståssssss.

menmen, kommer förmodligen tillbaka till motis (hehe!) nästa helg med. för det första är det halloweengrej på hugos (både hanna och arijana tjatar på mig! förra året var jag, hanna och jolin utklädda, eller kanske ska säga "utmålade" till Avatar. det var grymt, stod dock i duschen på natten sen i en timme och drog blå färg ur mitt hår..ew. MEN värt det, men skulle aldrig göra om det. för er som vill se bilder kan ni ju kolla in min facebook, ska ha nått album som heter typ halloween 2010.) lång parentes. maha. för det andra så kommer det vara asjobbigt att åka från suresh nu. när vi har typ setts varenda dag hela veckan och nu inte ska ses alls. fan han är så jävla fin att ni anar inte. älskar dig mer än allt. ♥
Nej nu ska jag playa big mommas house igen och hoppas tiden flyger iväg tills suresh ringer och säger att han ska hem från festen och undrar om han ska hämta upp mig så vi kan sova tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Sötko

AHHHHHHHHHH SAKNAR DIG MED! (Som du kanske såg i mitt meddelande inatt, hade faktiskt hunnit blivit nykter så var inte fullt så full) Fy fan asså, du jag och juni! Fan vad juni vi är! GAAAAAAAAH Saknar dig din satans sötko! Kom hit och dansa arslet av dig i London med mig!

2011-10-23 @ 01:42:54
URL: http://svartgummianka.blogspot.com/
Postat av: olle

ja jo, den blåa färgen har jag såhär ett år i efterhand precis lyckat tvätta ur mammas bil också... haha

2011-10-24 @ 10:22:07
Postat av: Julia

Sötko: FAN VAD BRA DU ÄR<3

Olle: hahhahaha herregud asså hahah, tur att det gick bort då iaf haah;)

2011-10-24 @ 14:14:30
URL: http://foreverjuly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0