Rubrik


♥♥♥ Kommentarer 0
Igår gick jag och Johanna på stan och fixade lite saker. När hon hade åkt hem drog jag på förfest hos Petra med fina tjejer och sen gick vi ut på Akademien och dansade! Helbra kväll, tack för den!♥
Äntligen har jag Photoshop på min dator, SOM JAG HAR SAKNAT DET!! Så från och med nu bör det bli lite finare bilder här på blooggen haha:)
Hittade en bild på min fina lillebror jag hade redigerat typ förra året:
Orginalet:
Nu klockan tre har jag föreläsning i Photoshop, vet inte om jag känner att jag behöver gå dit.. men gör det ändå. Har ingen bättre för mig haha. Men efteråt ska jag åka och hämta mina glasögon som ÄNTLIGEN har kommit! yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0