Våren i Motala


♥♥♥ Kommentarer 0

Befinner mig för tillfället i motala. Kom hit i torsdags kväll och igår hann jag med en heldel. Var ute och joggade/gick med lillebror i ca 2 timmar, sen tog vi moppen till mormor och morfar en sväng. Efter det lagade vi mat till papi och sen gick jag till käller där Sofie och Johanna var. Tjejsnack och mys och min kväll slutade i sureshs säng.

Vi vaknade nyss och ska äta frukost snart. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, kanske blir en sväng till gymmet och bio kväll.

Ha det!

(bild: älskade varamon! Blir så himla glad av att komma hem hit när våren är påväg för allting är så himla fint! Längtar tills sommarlovet!!)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0