I'm the worlds greatest


♥♥♥ Kommentarer 0
Idag har jag KICKAT ASS! Haha, har gått runt till 16 butiker i stan och lämnat in mitt CV. Plus fått världens finaste bemötande inne på Accent. Eventuellt mer om det senare.. Känns grymt iallafall. Gick helt själv och bara körde! Så därför tyckte jag att jag förtjänade en liten belöning. VET att jag har köpstopp, och vet även att ingen annan egentligen bryr sig om jag handlar för hundra tusen eller en krona per månad. Kanske just därför är det så svårt att hålla. Men tycker jag har vart rätt duktig ändå, med det här köpstoppet. Har aldrig haft det i hela mitt liv, så lite "återfall" kan man väl räkna med.. right?

Köpte iallafall det här svinfina armbandet på H&M, 49:-
Klockan är mammas gamla och fungerar inte men den är min favorit.
Har letat efter ett stort fjäderarmband ända sedan jag såg AnnaWiis för några månader sedan! Superfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0