Lite update


♥♥♥ Kommentarer 0
Hej på er!
Här sitter jag i Motala och jobbar på mitt CV.
Kom hit igårkväll, lite spontant eftersom min danskurs blev inställd. Men himla tur att det blev så, för har uträttat en heldel idag. Tog en runda med Hanna på stan och jag som har köpstopp lyckades stoppa mig från att köpa något annat än en bok på Röda Korset för 2 kr... Men vi gjorde en del annat också. Bland annat bokade jag tid för hårfärgning, kollade upp körskola (ska gå intensivkurs i sommar!) och gick in på massor av affärer för att kolla om de sökte sommarjobb. Några hade redan sommarjobbare, andra hade inte ens börjat tänka på det än och några ville ha mitt CV. Så jag ska dit imorgon och lämna in det. Kan tala om för er att mitt CV är det tunnaste någonsin, nästan pinsamt att lämna ifrån sig. Menmen, inte mycket att göra åt. Måste ju börja någonstans. So here we go!

Vet att det har vart sjukt trist här på bloggen och så. Men ska vara ärlig och skylla på tjuvjäveln som snodde min dator. Jag har ingen större lust att blogga om jag inte kan lägga in fina bilder, eller något annat kul. Men ny dator är beställd och den ska komma inom två veckor. Så efter Londonresan ska jag ta och styra upp saker här igen! Och bjuda på fina bilder från ett (förhoppningsvis) inte alltför regningt eller kallt London.

Dessutom LOVAR jag ny design på bloggen när jag har fått datorn.

Imorgon, Fredag, vankas festligheter. Först förfest hos någon (hehe, jag har full koll..) med fina flickor och sedan ut på AfterSki-Hugos. Ska bli kul, klär dock inte ut mig. MAX att jag har på mig pappas 80-talsgigantiska, lila skidglasögon haha!

...undrar bara när jag ska lyckas få med mig Jönköpingstjejerna till Motala.....!?
fattar att det är ett "nerköp" om man jämför med Jönköping, hehe.
Men i maj tjejer, innan vi slutar skolan och alla åker hem till Sveriges alla hörn, 
ska ni få se fina vårMotala med alla mysställen och Varamon.
Mitt bidrag på en uppgift som ska in på söndag. Vi skulle göra piktogram till OS-grenarna cykling, fotboll, simning och boxning. Här är mina gubbar. Tänkte inte så mycket egentligen när jag gjorde dom, jag satt mest och skissade och provade att endast bygga upp dom av trianglar (förutom huvet då), men nu när jag gjort dom i Illustrator så ser jag att det ser lite ut som origami. Iallafall fotbollgubbens armar och ben haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0