Föralltid försvunnet


♥♥♥ Kommentarer 0
Jag har inte saknat någonting som låg på min stulna dator (eftersom allt finns på externa hårddisken) fram tills precis nyss. Hela min inspirationsmapp propppad med vackra, inspirerande bilder är nu helt borta. Satans jävla tusan. Förstå hur mycket bilder det var!? Massor av inredningsidéer och pysseltips och sätt att sy kläder på. suck. blev lite ledsen nu. Även om det inte var mina bilder och alla bilder finns därute på internet någonstans så är det rätt så askört för mig att hitta dom igen. bajs. Får börja med en ny mapp - på min dropbox!

-för att skaffa dropbox du med, klicka HÄR!

börjar fylla min mapp med två bilder jag precis hittade hos UnderbaraClara;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0