GIVE IT TO ME


♥♥♥ Kommentarer 2
Längtar något så sjukt till shoppingen i London. Jag var ju i Skottland i maj förra året och jag fick ha på mig 8 lager kläder för att handbagageväskan skulle gå igenom med de 10 tillåtna kilona på flygplatsen........! Det säger en del! Ställen jag(vi) MÅSTE besöka är Primark och Forever21. Gärna några grymma secondhand ställen och andra guldkorn Johanna har hittat. Skulle behöva ett par nya converse med, mina är sjukt slita och luktar något oidentifierbart.. haha. Jag fixade ihop ett collage på några wanties som inte vore helt fel att få med hem.


Kommentarer
Postat av: johanna

Åh tack Julia, vad söt du är! Jo jag har faktiskt gjort den själv, men det är inte så svårt som det ser ut!

2012-01-21 @ 20:27:33
URL: http://johannalilian.blogg.se/
Postat av: Emma

Nice att åka till London Julia, lite avundsjuk faktiskt!

Och inte för att göra dig avis, men de blå skorna från forever 21, jag har dom!!! Hehe ;)

Älskar dom faktiskt, bästa skoköpet hittills!



Kram banan

(Och jag ville faktiskt inte göra dig avis..)

2012-01-24 @ 03:07:19
URL: http://hellosantabarbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0