Sommarlovsvecka 1


♥♥♥ Kommentarer 0

mycket har jag hunnit med på en vecka i Motala utöver körkortsplugg och övningskörning...

- Kryssning med lyxfrukost
- busat med min favorit
- tittat på lyckliga studenter och gått ut på Harrys för att fira dom och ta del av lyckan
- firat julia och marcus med födelsedagsfest i en stuga mitt i ingenstans
- och slutligen, igår fick jag en lucka över för bara mig själv. Började läsa "Cirkeln" som var så bra att jag inte kunde lägga ifrån mig den. Kl 02.30 och 500 sidor senare somnade jag som en stock! Rekommenderar den starkt!

Och den här veckan fortsätter med minst lika mycket körplugg som förra men hoppas på att kunna klämma in lite sommarlovsfeeling också!

Godmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0