Birds arriving


♥♥♥ Kommentarer 0

Ni får ursäkta kasst bloggande. Men njuter av ledigheten och av att vara i Motala och träffa min familj och min fina! Och lite The Sims spelande på det... Haha! Men ska bättra mig, thank god mobilbloggsappen!

Iallafall, varför jag nu fick för mig att skriva ett inlägg kl 00.57 på natten var för att jag ville säga att jag verkligen tycker Instagram är en så himla bra grej. Jag hade absolut inte fotat lika mycket med min mobil om det inte hade varit för det programmet! Jag tränar upp mitt öga för komposition och känner jag att jag lyckas bra med någon bild är det tack vare snabbhet, ett tränat öga och lite tur, inte en svinbra kamera. Som när jag fotade de här fåglarna som flög över mitt huvud igår. Svinsnabbt upp med mobilen, fokus, ta bild! Och jodå! Jag blev himla nöjd faktiskt.

Sen om man får 'likes' och kommentarer på Instagram så blir bara det hela ännu mera värt! Blir så glad när någon gillar det jag gör!

Gillar du att fota, men det blir lixom aldrig av? -skaffa Instagram!

Följ mig gärna på: "foreverjuly"
Och skriv ditt användarnamn i en kommentar här så lovar jag att kolla in dina bilder!

Lots of love!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0