Vårväder och finhelg


♥♥♥ Kommentarer 0
ooooooooch så blev det tillslut söndag igen. efter en helg fylld med bland annat utgång x2, chokladbollar, melodifestivalen, promenad, nytt smink, dans, plugg, harry potter 1, sovmorgon, nässpray, secondhand-shopping, vårväder och fint folk. 



Petra, Tommie och jag idag (Annas foton!) under vår promenad till Maxi idag.
Hämtade ut mitt e.l.f-smink och hade på mig nya jackan - gårdagens fynd från myrorna.


Morgondagen börjar med tre timmars föreläsning klockan nio. inte schysst.
Men det är bara att köra på, tror veckan kommer gå superfort. Hoppas iallafall det. För på torsdag/fredag tar jag bussen mot motala och stannar en vecka. kommer bli väldigt skönt. längtar efter min fina♥ . Vecka 11 - Here we go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0