det finns ingen annan väg


♥♥♥ Kommentarer 0
"Och jag insag det när en vän till mig som är lite äldre sa att skillnaden mellan hennes man nu och hennes tidigare relationer är att de kan bråka och storma och skrika, men de löser det alltid. Det finns ingen annan väg. Det finns ingen risk att någon bara drar och inte kommer tillbaka. Man löser det alltid, for ingenting är större än kärleken" - michaela forni
Och jag insag det när en vän till mig som är lite äldre sa att skillnaden mellan hennes man nu och hennes tidigare relationer är att de kan bråka och storma och skrika, men de löser det alltid. Det finns ingen annan väg. Det finns ingen risk att någon bara drar och inte kommer tillbaka. Man löser det alltid, for ingenting är storre an kärleken"
michaela forni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0