Mitt rum


♥♥♥ Kommentarer 0
I tisdags bjöd jag hit min farmors syster Sylvia och hennes Kent på fika!
Och tills dess var jag ju tvungen att städa mitt rum och få lite ordning på saker och ting, 
och då passade jag på att fota det för att visa er, som inte har vart här nere/uppe och hälsat på än, hur jag bor i mitt nya rum :-)
 
Min proppade gardeorb som jag håller på att rensa för att sälja på min bloppis..
 
Min "justlittlethings"-vägg, favoritshortsen och finaste fiskbensgolvet.

Närbild..
 
Bordet och stolarna målade jag vita i somras, helt galet vilken tid det tog, men lätt värt resultatet!
 
Närbild på min fina bokhylla med favoritsakerna. 
 
Min utsikt genom fönstret över balkongen, Vättern och Huskvarna.
 
Fick en jättefin bukett av Sylvia & Kent - tack! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0