Rum uthyres!


♥♥♥ Kommentarer 0
Är du eller känner du någon som är intresserad av ett 22,5 kvm stort rum med tillhörande balkong, i Jönköping?
Maila isåfall mig på [email protected]!
 
 
Jag har ju fått nytt boende på Dalvik, så är supertaggad på det!
Egentligen har jag 4 flyttkartonger och massa kassar på rummet men flyttade ut dem när jag skulle fota bilderna. Har redan packat en del, böcker och så. Och alla köksredskap osv. som jag har köpt.
Har till och med ritat upp varje vägg i lägenheten för att planera hur jag ska inreda och vad jag ska hänga på väggarna. Har alltid gillat inredning, kul med nystart! Har tänkt att det ska bli mindre blommigt och mer retro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0