Hej!


♥♥♥ Kommentarer 0
Var ett tag sen va?;)
 
Har hunnit med tenta, jullov och skolstart sen senast jag skrev.
Har även hunnit skaffa lägenhet (Med inflytt 1 april), boka kina-resa samt ha tagit tag i min träning!
Början på 2013 har vart grymt bra helt enkelt!
 
Sitter justnu i telefonkö hos försäkningskassan.. ska ändra lite i min bostadsbidragsansökan..
Började på plats 72.. nu är jag på 25 och har väntat i 20 minuter..härlig telefonräkning där..!
 
 
Aja, ska väl bjuda på lite bilder från mobilen för att summera:
 
 
Mamma, pappa och Suresh var på besök första advent och vi gick på stan och myste under julskyltningen.
Fick världens coolaste kastrull av papi! ♥
 
..fick även en superfin julstjärna! Stor och perfekt för mitt enorma fönster. I like!
 
Det var hetsplugg i skolan som gällde.
 
Jag var hemma i Motala och hälsade på. Mamma bakade snöbollar och jag åtochåtochåt. Grymt goda! Är en sucker för vit choklad asså!
 
Jag slog in julklappar. I det här ligger en av alla 9 kalendrar jag designade i illustrator och gav till släkt & vänner.
 
Fotopromenad med Anna min roomie, mys!
 

Hade lite hejdå-häng på pipes med folk i klassen. Musik-quizade och hamnade inte sist iallafall! haha :)
 
Det blev äntligen jullov och vi hade julmys med tjejerna i Motala, hos Linda.
Vi spelade julklappsspel och åt julmat. Sen drog vissa hem och vissa ut.
Jag stannade hos Linda och då gick det såhär haha....♥
 
Julafton med släkten! Jag och Sandra var tomtar och delade ut julklappar! ♥
 
Förfest hos mig på juldan, med tjejerna. Kvällen slutade på harrys och dans!
 
Men allra bäst med hela jullovet var ändå att få sova bredvid min fina varje kväll. ♥
 
Nyår! Jag körde otippat nog på byxor! Förfest och mat hos Arijana, sen taxi till Sebbe och fest! 
Kvällen slutade hemma hos Linda, ett asbra nyår trots att jag inte träffade Suresh. Sånt där är inte så noga tycker jag, herregud vi har många nyår framför oss att vara tillsammans på!
 
Jag fixade ett snyggare mobilskal tack vare hemtex och lite korsstygn. Grymt!
Och min fiina bästa saknade sötko kom till Sverige och vi festade galet! Bäst ever ♥
(och jag köpte värmespolar, lätt Januaris bästa köp!)
 
Oooooch tillbaka i Jönköping igen. Tiden går alldeles för fort. Stööört att jag redan har läst halva min studietid!!
 
Jag insåg att det var dags att hitta egen lägenhet (har hittils delat med 3 andra). 
På bara en vecka fick jag tag i en lägenhet som är superfin! Flyttar som sagt in 1 april och ingen är mer taggad än jag! :D :D
Bild 2: Facetime med min fina, jobbigt att inte ses lika ofta som under jullovet.
 
Kommer dock sakna alla galetfina soluppgångar över vättern när jag flyttar. 
Men då får jag solnedgång istället, vilket jag kan känna är liiite bättre!
 
Min fina Linda var i Egypten under min första vecka i Jkpg. Så himla tomt, men nu är hon hemma och brun som fan! 
 
Och precis just nu är hon påväg hem från skolan, ikväll ska vi ha plugg/mys/film/musik-kväll! BÄST!♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0