Emmelifoto


♥♥♥ Kommentarer 0
I flera månader, ända sedan mars för att vara specifik, så har jag mailat med en tjej i Motala som arbetar som fotograf. Det var i vintras där någongång som jag först upptäckte henne och började följa henne på facebook (LÄNK) och kände mer och mer att hon verkar vara en person som ger så himla mycket positiv energi! Så jag kontaktade henne och vi har mailat fram och tillbaka sen dess om hur jag kan hjälpa henne med det jag kan. Och nu, cirka 3 månader senare är vi klara med logotyp, visitkort och presentkort. Jag kan ju jobba i evighet med en logotyp, finjustera in i det oändliga men måste lära mig att släppa det ändå, när jag märker hur nöjd Emmeli är över det vi har tagit fram! Det känns så himla roligt det här och jag är så himla glad att jag vågade att ta en risk/chans och maila Emmeli även fast hon inte hade minsta aning om vem jag var!

Förra onsdagen träffades vi för första gången och hon var precis lika härlig och sprudlande som jag hade märkt i mailen. Vi lunchade i vackra vadstena och hon berättade om både för och nackdelar med egenföretagande, och jag inspirerades så enormt. Att se någon brinna för något som hon gör, gör mig så himla taggad på min egen framtid. Det gäller att ha mål, vara ödmjuk i det man tar sig för men inte ta någon skit! Och framförallt vara sig själv hela tiden! Väldigt glad att jag har fått den här kontakten med Emmeli och när hon på sin blogg skrev "jag älskar verkligen fokuset i hennes ögon- denna tjej är målinriktad och kommer garanterat bli allt hon vill bli!" så känns det som att jag har hela världen för mina fötter. Att efter det här tredje skolåret stå där med alla beslut som måste tas är något jag har haft en del ångest över, men nu önskar jag snarare att året ska gå superfort så jag kan börja förverkliga mina drömmar och se vart jag hamnar!
 


Nedanstående bilder fotade Emmeli på mig när vi var klara med finlir på logotyp osv. 
Ni ser ju hur himla duktig hon är! "Glädje och känsla i fokus" är ju hennes slogan och det tycker jag verkligen lyser igenom i alllt hon gör!

© Emmeli Orrefjord http://emmelifoto.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0