Islandshästar


♥♥♥ Kommentarer 0
Verkligen längesedan jag skrev här nu! Mycket har hänt, men först och främst bör nämnas att jag är i Sverige nu inte Kina haha. Har sedan sist dessutom hunnit ta examen i Grafisk Design och Webbutveckling (även om jag kommer bygga på med ett år till, så än blir inte jkpg av med mig!) och flytta hem till Motala för sommarlov!

På måndag börjar jag sommarjobba på Runsvengruppen AB, dvs. marknadsavdelningen för ÖoB. Där ska jag, precis som jag gjorde förra sommaren och i julas fota produkter, frilägga och sätta ihop skyltar till butikerna. Ska bli väldigt roligt att komma tillbaka!
 
Förra måndagen var jag, mamma, pappa, mormor, morfar, Suresh och kusin Sandra och red Islandshäst på ett ställe cirka en timme från motala (http://www.gibraltarislandshastar.se/). Det var verkligen SÅ HIMLA KUL! Lite läskigt och ovant såklart, men lätt något jag vill göra igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0