Hälsning från Hainan


♥♥♥ Kommentarer 0
Hej världen!
Som ni redan vet bloggar jag ju enbart på dgbrudarikina.blogg.se nu när jag är utomlands,
men tänkte ändå kika in här och säga hej! 

Livet leker verkligen, Hainan är U.N.D.E.R.B.A.R.T. Men på måndag flyger vi hem till Sverige och jag är inte ledsen för det! Saknar verkligen alla där hemma så mycket och svensk mat och godis (lakrits!!) ska bli riktigt gott att äta! Dessa dagar här består mest av chill på stranden, men idag lyckades alla av oss (jag, Petra & Johanna) bränna oss mer eller mindre. Jag brände mig minst och det svider bara liite på ena axeln, de andra har det värre. Får se hur vi gör imorgon, men blir nog mest skugga för vår del! Ovärt att riskera att det förvärras!

Här är jag i rishatten jag köpte igår, haha!
In och läs på Kina-bloggen mer er! Snart kommer det upp en film om vår galna resa hit till ön!

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0